Časté otázky

1. Akým spôsobom možno požiadať o pôžičku?

Je viac možností, napr. vyplniť formulár na internetovej stránke, zavolať na niektoré z kontaktných čísiel alebo zaslať e-mail so žiadosťou o informácie.

2. Mám trvalý pobyt na Slovensku, ale pracujem v zahraničí. Môžem aj ja získať Cetelem pôžičku?

Jednou z podmienok je pravidelný príjem a môže to byť aj príjem zo zamestnania v zahraničí.

3. Za akú dlhú dobu  budem mať peniaze z pôžičky na svojom účte?

Finančné prostriedky sú odosielané na účet klienta do 24 hodín po schválení pôžičky, takže je to individuálne, ale určite do 2 – 3 dní.

4. Ako možno splácať pôžičku?

Klient si môže vybrať z dvoch možností: buď formou trvalého príkazu zo svojho bankového účtu alebo nastavením inkasa, ktorým bude banka  splátky sama realizovať.

5. Možno splatiť pôžičku aj predčasne?

Áno, kedykoľvek a bez poplatkov.

6. Aká je výška poplatku za poskytnutie pôžičky?

Žiadne poplatky za poskytnutie či vybavenie pôžičky ani za vedenie úverového účtu nie sú.

7. Akým spôsobom je potrebné pôžičku zaručiť?

Pôžička od Cetelem nevyžaduje ručenie, nie je potrebné žiadne zaistenie majetkom ani osobou ručiteľa.

8. Ako mám postupovať, ak sa dostanem do problémov so splácaním?

V takom prípade je potrebné neodkladne kontaktovať Klientský servis a spoločne dohodnúť riešenie.

9. Je možné zjednať poistenie pôžičky?

Áno, k dispozícii sú tri súbory poistenia – základný, štandardný a rozšírený, ktoré zaistia splácanie aj v prípade výpadku príjmu alebo pri zdravotných problémoch.

10. Kde je možné nájsť informácie o pôžičkách od Cetelem?

Určite sa oplatí navštíviť cetelem.sk alebo zavolať v pracovných dňoch od 9.00 do 18.00 hod. na číslo 0850 11 12 12.