Časté otázky

1. Kde je možné získať informácie o mPôžičke Plus?

Napríklad na internetovej stránke mbank.sk, na telefónnej mLinke 0850 60 60 50 alebo priamo na niektorej z kamenných pobočiek mBank.

2. Môže získať mPôžičku Plus iba klient banky?

Nie, banka si cenní každého žiadateľa a tento typ pôžičky poskytuje všetkým, ktorí splnia dané podmienky. 

3. Ako je nutné dokladovať svoj príjem ?

Vo väčšine prípadov, ak je príjem žiadateľa pripisovaný na klientské mKonto, tak nie je potrebné nič dokladovať. V iných prípadoch to závisí od zdroja príjmu:

  • zamestnanec predkladá výpis z účtu, kde je pripisovaná jeho mzda za posledné 3 mesiace
  • SZČO výpis z daňového priznania za posledné zdaňovacie obdobie a potvrdenie o uhradení všetkých záväzkov voči štátnym inštitúciám
  • dôchodca deklaruje príjem výmerom dôchodku

4. Koľko zaplatím za vybavenie pôžičky?

Vybavenie pôžičky aj jej poskytnutie a následne vedenie úverového účtu je počas celej doby trvania zmluvného vzťahu bezplatné.

5. Som invalidný dôchodca, môžem získať pôžičku aj ja?

Každá žiadosť je posudzovaná individuálne a dôležitá je predovšetkým schopnosť splatiť pôžičku, čo je v prípade ak má žiadateľ trvalý, pravidelný príjem aj reálne.

6. Akým spôsobom je možné pôžičku splácať?

V zmluve sú vždy dohodnuté všetky podmienky splácania, zvyčajne je to forma mesačných splátok bezhotovostným bankovým prevodom, trvalým príkazom alebo inkasom z osobného účtu.

7. Aký je postup ak sa vyskytnú problémy so splácaním?

Vtedy je potrebné urýchlene kontaktovať banku a dohodnúť riešenie znížením sumy mesačných splátok, prípadne odkladom splácania istiny (pri mPôžičke Plus je možný odklad až na 12 mesiacov).

8. Môžem pôžičku splatiť aj predčasne?

Áno, kedykoľvek a hlavne bez poplatkov.

9. Mám negatívny záznam v Spoločnom registri bankových informácii, dostanem pôžičku?

Bohužiaľ, jednou z podmienok pre získanie pôžičky je nemať negatívny záznam v Spoločnom registri bankových informácii.