Časté otázky

1. Kde  môžem získať  informácie o OTP pôžičke?

Na stránke otpbanka.sk, zavolať do call centra na číslo 0850 111 222 alebo pri osobnej návšteve na niektorej z pobočiek banky.

2. Musím byť klientom banky ak chcem požiadať o niektorý pôžičkový produkt?

To nie je nutné, finančné prostriedky je možné požičať aj žiadateľom, ktorí doteraz nevyužívali služby spoločnosti OTP Banka Slovensko.

3. Ktoré doklady o príjme je potrebné predložiť?

Závisí to od zdroja príjmu:

  • zamestnanec predkladá potvrdenie o výške príjmu od zamestnávateľa
  • podnikatelia výpis z daňového priznania za posledné dve zdaňovacie obdobia
  • poberatelia štátnych dávok napr. výmer o dôchodku...

4. Akým spôsobom je možné uhrádzať splátky?

Na výber je bezhotovostný bankový styk t.j. prevodný príkaz, trvalý príkaz, inkaso alebo priamy hotovostný vklad v banke. 

5. Je možné získať aj nejakú formu odmeny, ak je pôžička riadne splácaná?

Áno, pre spoľahlivých klientov sú pripravené aj finančné benefity, ich výška obvykle závisí od veľkosti pôžičky.

6. Možno požiadať aj o odklad splácania?

Aj takúto službu banka poskytuje, ale v prípade problémov so splácaním je nutné banku včas informovať, aby bolo možné nájsť obojstranne vhodné riešenie.

7. Je predčasné splatenie úveru spoplatnené?

Zvyčajne áno, no pri niektorých produktoch tak možno urobiť aj bezplatne.

8. Môžem požiadať o pôžičku ak som slovenský občan, ale s trvalým pobytom v zahraničí?

To žiaľ nie, jednou z podmienok poskytnutia pôžičky je pobyt na slovenskom území.