Často kladené otázky

1. Koľko si môžem požičať ak som nový klient?

Každá žiadosť je posudzovaná individuálne, v spolupráci s obchodným zástupcom si možno vybrať pôžičku z intervalu  60 €  až 2 300 €.

2. Kde zistím výšku úročenia mojej pôžičky?

Po výbere výšky pôžičky a dohodnutí doby splácania upresní obchodný zástupca aj výšku RPMN, ktorá bude zverejnená aj v zmluvných podmienkach.

3. Môžem požiadať o pôžičku aj vtedy, ak nemám vlastný príjem?

Bonita klienta je dôležitým faktorom pri schvaľovaní pôžičky a zdroj príjmu potrebný pre obmedzenie prípadných problémov so splácaním.

4. Akým spôsobom možno požiadať o pôžičku?

Na výber je viac možností - vyplniť a odoslať formulár na internete, zatelefonovať alebo priamo kontaktovať obchodného zástupcu spoločnosti.

5. Musím mať zriadený vlastný bankový účet?

To nie je nevyhnutné, peniaze z pôžičky je možné čerpať aj formou platobnej karty.

6. Za aký dlhý čas budem mať peniaze z pôžičky k dispozícii?

Schvaľovací proces je rýchly, nasleduje bezprostredne po obdržaní žiadosti, takže finančné prostriedky možno získať aj v priebehu jedného dňa.

7. Môžem si dohodnúť splátkový kalendár alebo je potrebné uhradiť pôžičku jednorázovo?

Väčšina klientov oceňuje práve možnosť priebežného splácania v týždenných alebo mesačných intervaloch. Splátkový kalendár je zároveň súčasťou zmluvy.

8. Je možné aj predčasné splatenie pôžičky?

Áno, pôžičku možno kedykoľvek bez platne uhradiť a úročené je len obdobie od poskytnutia do splatenia pôžičky.

9. Aké sú poplatky za vedenie úverového účtu?

Žiadne, všetky náklady sú zahrnuté vo výške RPMN a ďalej nie sú účtované nijaké skryté poplatky

10. Musím mať k pôžičke aj ručiteľa?

Nie, žiadne zaistenie nie je potrebné.

11. Kde môžem zistiť kontaktné údaje spoločnosti?

Na internetovej stránke provident.sk alebo zavolať na číslo 0850 111 104.